Webshop voor Clubkleding weer geopend!

Gepubliceerd op 11 juni 2024 om 15:30

Goed nieuws! Vanaf vandaag hebben jullie weer de kans om onze clubkleding te bestellen via onze webshop bij Bioracer. Dit seizoen introduceren we ook nieuwe fiets- en skeelerkleding om ervoor te zorgen dat jullie in stijl kunnen genieten van jullie favoriete activiteiten.

We zij verheugd te kunnen mededelen dat de BTW op de clubkleding dit keer volledig wordt gedekt door onze gewaardeerde sponsoren. Dit betekent dat jullie als clubleden tegen gereduceerd tarief clubkleding kunnen aanschaffen!

Klik hier om direct naar de webshop te gaan: https://www.bioracer.be/nl/mybioracer/?r=NOrrhKzXfQ De webshop is geopend tot en met 7 juli.

Wij stimuleren bij de jeugd het doorgeven /  hergebruik van kleding.
Er zijn ook tassen beschikbaar namelijk de "trolly" van Bioracer. Deze zijn verkrijgbaar voor € 25,--.

Voor de tassen en hulp bij het doorgeven van jeugdkleding kan je contact opnemen met onze jeugd coördinator.

We kijken ernaar uit om jullie dit seizoen te zien stralen in onze nieuwe outfits!