Skeeleren

Kinderen van zes tot zestien jaar kunnen van begin april tot eind september meedoen aan de skeelerlessen in Het Twiske. Tijdens het skeelerseizoen zullen weer diverse activiteiten georganiseerd worden zoals, de skeeler Elfstedentocht en de Time Trail het officiële Oostzaanse skeelerkampioenschap.

Tijden

De lessen zijn op zaterdag van 09.00 tot 10.00 uur. Startpunt is het parkeerterrein bij de Haven P12.

Kosten

De kosten voor deze lessen bedragen € 45,-- voor een heel seizoen (medio april tot eind september).

Is het gezin nog geen lid van IJsclub Centrum Oostzaan dan komt daar nog € 7,50 bij voor een gezinslidmaatschap voor de landijsbaan.

Tevens wordt er een verplichte K.N.S.B bijdrage in rekening gebracht. Deze bijdrage moet de IJsclub afdragen aan de K.N.S.B. en hierdoor wordt voor  de deelnemer  een (beperkte) verzekering afgesloten.

Materiaal

Skates met vier wielen met een remblok worden geadviseerd voor de beginnende skaters. de gevorderde skaters kunnen in overleg met de jeugdbegeleiders de overstap naar skeelers maken. Het dragen van een helm, knie-, elleboog- en polsbeschermers is verplicht.

Altijd welkom voor een proefles, neem wel je helm, knie-, elleboog- en polsbeschermers mee.

Meer informatie kun je vragen aan de coördinator via de contactpagina.

Met SponsorKliks kan je zelf een financiële bijdrage leveren aan jeugdschaatsen en skeeleren, zonder dat het jou een cent extra kost!

Bestel online een pizza via Thuisbezorgd en jeugdschaatsen ontvangt hiervoor geld in de clubkas.
Ook doen grote webwinkels als Bol, Coolblue, Greetz, Zooplus en Expedia mee. Een percentage van het aankoopbedrag gaat naar jeugdschaatsen.
En nogmaals, het kost je niets extra!

Wil je jeugdschaatsen ook GRATIS sponsoren?
Zorg er dan voor dat je voortaan jouw online aankopen doet via de SponsorKlikspagina van jeugdschaatsen. Voor jou een kleine moeite, voor jeugdschaatsen zijn het directe inkomsten. Je kan hiervoor klikken op de banner op onze website of rechtstreeks naar www.sponsorkliks.com gaan. Klik vervolgens op het logo van de winkel.